Απεργία 28 Φλεβάρη 2024: Στο δρόμο του αγώνα, για άλλη μια διαδρομή
Κείμενα - Προκηρύξεις

Απεργία 28 Φλεβάρη 2024: Στο δρόμο του αγώνα, για άλλη μια διαδρομή

28 Φλεβάρη 2023 – 28 Φλεβάρη 2024

Ένα χρόνο μετά το κρατικό έγκλημα στα Τέμπη

Να μην γίνει η συγκάλυψη και η ατιμωρησία καθεστώς

Ένα χρόνο μετά τo κρατικό έγκλημα στα Τέμπη με τουλάχιστον 57 ανθρώπους  νεκρούς, η κυβέρνηση, θέτοντας σε κίνηση τους μηχανισμούς της, της όχι μόνο αποποιείται τις ευθύνες της, αλλά κινεί γη και ουρανό ώστε να τις συγκαλύψει, να αποκρύψει την αλήθεια, πέρα από κάθε λογική. Ο σύλλογος των συγγενών των θυμάτων, έχει τεθεί επικεφαλής στον αγώνα, για να μην επικρατήσει η σιωπή, η συγκάλυψη και να μην μείνουν ατιμώρητοι οι πολιτικοί υπεύθυνοι, να μην γίνει νόμος η αδικία και η διαστρέβλωση. Το κυβερνητικό κρατικό αφήγημα, είναι χυδαίο. Προσπαθεί να ρίξει όλη την ευθύνη στον νεκρό μηχανοδηγό, όταν όλη η υπόλοιπη κοινωνία, αλλά και η ευρωπαϊκή εισαγγελία βλέπει πολιτικές ευθύνες, διαχρονικά λάθη και παραλείψεις, έργα που δεν έγιναν, κονδύλια που εξανεμίστηκαν, ελλιπείς και πρόχειρες προανακριτικές διαδικασίες και μια αγωνιώδη προσπάθεια για να μην αποδοθεί δικαιοσύνη.

Τα ερωτήματα παραμένουν αμείλικτα, παρόλο που η κυβέρνηση δεν βλέπει, δεν ακούει και δεν λέει τίποτα.

  • Γιατί τρεις μέρες μετά το δυστύχημα η κυβέρνηση άρον άρον με απόφαση εξπρές έσπευσε να σκάψει μέχρι ένα μέτρο το έδαφος γύρω από το ατύχημα και έπειτα να μπαζώσει την περιοχή με χοντρό χαλίκι , φερτά υλικά και μπετό; Γιατί μια σειρά από τεκμήρια εξαφανίστηκαν μετά το μπάζωμα; Πέρα από την εξαφάνιση των τεκμηρίων δεν βλέπουμε άλλο λόγο.
  • Γιατί τα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας που ενεπλάκησαν στο δυστύχημα έχουν εξαφανιστεί;
  • Γιατί τα βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας δεν είναι προσβάσιμα για ενδελεχή έλεγχο;
  • Για ποιο λόγο δύο ηλεκτροκίνητα τρένα που συγκρούονται προκαλούν μια τεράστια έκρηξη ως να υπήρχαν εύφλεκτα υλικά, ενώ υποτίθεται δεν μεταφέρουν τέτοια υλικά;
  • Ποιά είναι η εξήγηση για τις ουσίες, ξυλόλιο, τουλόλιο, βουτάνιο και προπάνιο, που βρήκε ο πραγματογνώμονας, που έχει ορίσει ο σύλλογος συγγενών, επτά μήνες μετά;
  • Γιατί υπήρχε τόσο μεγάλη καθυστέρηση στις επίσημες πραγματογνωμοσύνες;
  • Γιατί η δικαστική εξουσία δεν προστάτευσε τον χώρο του δυστυχήματος ώστε να γίνει με διαφάνεια, προσοχή και επιμέλεια η ανακριτική διαδικασία; Επιδιώκει την απονομή δικαιοσύνης ή την συγκάλυψη της κυβέρνησης;
  • Γιατί στην εξεταστική επιτροπή της βουλής, όπου η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έχει την πλειοψηφία, δεν καλέστηκαν βασικοί μάρτυρες, όπως: ο τέως πρόεδρος των μηχανοδηγών Κ. Γενιδούνιας, ο Σπηλιοπούλος, διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ το 2019, που το 2020 παραιτήθηκε αιφνιδιαστικά, ο πραγματογνώμονας, Λακαφώσης, ο υφυπουργός, Χ. Τριαντοπούλος, ο Α.Βούρδας, διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ την περίοδο 2015 – 2017 και ο Χ. Διονέλης αντιπρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ την ίδια περίοδο;
  • Γιατί η εξεταστική επιτροπή τελείωσε άρον άρον «το έργο» της;
  • Γιατί η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία (EPPO) στην Αθήνα απήγγειλε από τις 11 Δεκεμβρίου2023 κατηγορίες[1] κατά 23 υπόπτων, συμπεριλαμβανομένων 18 δημόσιων λειτουργών, η ελληνική δικαιοσύνη δεν έχει κάνει ούτε τα βασικά;
  • Γιατί δεν έχει ασκηθεί δίωξη στον πρώην πρόεδρος του ΟΣΕ Σπύρο Πατέρα και στον πολιτικό του προϊστάμενο Α. Καραμανλή; Ο Σπ. Πατέρας, που καρπώθηκε την θέση μετά από εισήγηση, του αρμόδιου τότε υπουργού Α. Καραμανλή, παραδέχτηκε στην εξεταστική επιτροπή πως ο οργανισμός επί των ημερών του προχώρησε σε προσλήψεις εκτός διαδικασίας ΑΣΕΠ 210 ατόμων. Όλος τυχαίος η συντριπτική πλειοψηφία κατάγονται από τις Σέρρες, όπου κατάγεται και ο πρώην υπουργός μεταφορών Α. Καραμανλής. Έτσι εξηγείται και η επανεκλογή του στο νομό, γεγονός που δείχνει την παρακμή και την σήψη της κοινωνίας μας.

Δύο επιστολές που μαρτυρούν πολλά.

  1. Στις 27 Απριλίου 2022, 10 μήνες πριν το προμελετημένο κρατικό έγκλημα, παραιτήθηκε με επιστολή στoυς επικεφαλής της ΕΡΓΟΣΕ, ο πρόεδρος του έργου της εγκατάστασης του συστήματος σιδηροδρομικής σηματοδότησης ERTMS/ETCS, κ. Χ. Κ.1. υπεύθυνος ασφάλειας των δρομολογίων. Συγκεκριμένα, στην επιστολή του αναφέρει ότι διαφωνεί με τη μη τήρηση του φυσικού αντικειμένου της σύμβασης 717 και του τρόπου λειτουργίας του ETCS στα τμήματα Αχαρνές – Οινόη, Δομοκός – Λάρισα και Λάρισα – Πλατύ, διότι καταργούνται συμβατικά δρομολόγια και συμβατικές ενδείξεις φωτοσημάτων. Αναφέρεται στην αναίτια αποξήλωση των εν λειτουργία (χρηματοδοτούμενων με ευρωπαϊκά κονδύλια) υφιστάμενων συστημάτων αλληλεξάρτησης στους Σ.Σ. Τανάγρα, Ελαιώνα, Θήβα, Σφίγγα, Αλίατρο κ.λπ. και την αντικατάστασή τους με ένα σύστημα αλληλεξάρτησης διότι επιφέρουν τεράστιες καθυστερήσεις στη σύμβαση του ETCS επί της γραμμής. Μιλά για κακοδιαχείριση της σύμβασης, ανάταξης της σηματοδότησης στο τμήμα Δομοκός – Λάρισα και τις τεράστιες καθυστερήσεις που αυτή επιφέρει στη σύμβαση του ETCS επί γραμμής και πολλά ακόμη
  1. Η Δημοκρατική Ενωτική Συνδικαλιστική Κίνηση Σιδηροδρομικών σε επιστολή της στις 7 Φλεβάρη 2023, 3 εβδομάδες πριν το έγκλημα, ανέφερε πως «το Υπουργείο βρίσκει λεφτά για τις διάφορες εργολαβίες, αλλά για να ολοκληρωθούν επιτέλους οι σιδηροδρομικές υποδομές και τα συστήματα ασφαλούς κυκλοφορίας Ο Χ Ι ! (…) Όσο δεν παίρνονται μέτρα προστασίας στους εργασιακούς χώρους και την ασφαλή λειτουργία και κυκλοφορία των τρένων, τα ατυχήματα δεν έχουν τελειωμό”.

Ζούμε σε ένα κράτος όπου κατέχει την πρωτιά στην χειραγώγηση των μίντια και την κυβερνητική προπαγάνδα (λίστα Πέτσα) στον κυβερνητικό έλεγχο και καθοδήγηση των ανεξάρτητων αρχών, στην συγκέντρωση εξουσίας στα χέρια του πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη (έχει θέσει υπό την εξουσία του την ΕΥΠ) στις παρακολουθήσεις πολιτών (Predator), στην ατιμωρησία των αστυνομικών οργάνων και των πολιτικών προϊσταμένων τους, στην ατιμωρησία των κρατικών εγκλημάτων( Πύλος, Τέμπη, δολοφονίες πολιτών από αστυνομικά όργανα), στην αδράνεια και αδιαφορία της δικαστικής εξουσίας, στην διαφθορά και στην διαπλοκή της πολιτικής εξουσίας με την οικονομική ελίτ και το παράνομο κεφάλαιο (Greek police mafia). Τα ζητήματα αυτά έχουν βρωμίσει σε τέτοιο βαθμό ώστε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο βγάζει ψήφισμα για το κράτος δικαίου και αμφισβητεί επίσημα την απονομή δικαιοσύνης. Το κρατικό έγκλημα στα Τέμπη, είναι συνέπεια και αποτέλεσμα αυτής της θάνατο πολιτικής.

Καμία συγκάλυψη

Δύναμη και αλληλεγγύη στο σύλλογο συγγενών

Όχι άλλη ατιμωρησία των πολιτικών δημαγωγών

 


[1]Οι κατηγορίες αφορούν την εκτέλεση της «αμαρτωλής» Σύμβασης 717 για την αποκατάσταση του συστήματος τηλεχειρισμού και σηματοδότησης του σιδηροδρομικού τμήματος Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας, που υπογράφηκε το 2014 και έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί έως το 2016. Το 2019 υπεγράφη συμπληρωματική σύμβαση σχετικά με το ίδιο έργο, με την οποία τροποποιήθηκε το αρχικό πεδίο εφαρμογής της Σύμβασης 717, που ούτε αυτή έγινε, όμως τα ευρωπαϊκά κονδύλια εξανεμίστηκαν.

27 Φεβρουαρίου, 2024
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ / TAGS
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ
Πως λειτουργεί η Συνέλευση Βάσης Εργαζόμενων Οδηγών Δικύκλου, τι είδους συνδικαλισμό προωθεί και ποιές είναι οι διαφορές της από τα παραδοσιακά σωματεία;

Οι διαδικασίες μας είναι αμεσοδημοκρατικές και δεν προωθούμε ούτε ιεραρχίες ούτε κάθετες ιεραρχικές δομές. Πιστεύουμε και αναδεικνύουμε τις ικανότητες κάθε συναδέλφου και δεν αναγνωρίζουμε πεφωτισμένους ηγέτες και πρωτοπορίες. Διαβάστε αναλυτικά εδώ

ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Τρόποι επικοινωνίας με το σωματείο

Διεύθυνση: Σπύρου Τρικούπη 56, Τ.Κ. 114 73, Aθήνα
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 6946747244

Πότε βρισκόμαστε:

Κάθε Σάββατο στις 6 το απόγευμα διεξάγονται προπαρασκευαστικές συζητήσεις όπου σκιαγραφούμε διαθέσεις και καταθέτουμε ιδέες, προτάσεις και στρατηγικές προς συζήτηση.
Οι τακτικές μας συνελεύσεις γίνονται την πρώτη Κυριακή κάθε μήνα στις 6. Κάθε Τρίτη το σωματείο παραμένει ανοιχτό από τις 6 μέχρι τις 8, για να γνωριστούμε με νέους συναδέλφους.

INTERNATIONAL STRUGGLES

A selection of texts, material, analysis in other languages:

ALL languages HERE or select a language: EN | IT | PT | DE | ES