ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΜΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ RAPIDTEST – ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΗΣ EFOOD ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ/Η
Επιτροπή εργαζομένων ΣΒΕΟΔ efood, ΠΝΠ - COVID 19

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΜΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ RAPIDTEST – ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΗΣ EFOOD ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ/Η

Εισαγωγή:

Συνάδελφοι/ισσες,

σε προηγούμενη ανακοίνωση του σωματείου μας (ΣΒΕΟΔ) και της επιτροπής εργαζομένων στην efood σχετικά με το πρόβλημα της επιβολής προστίμων για τη μη διενέργεια rapidtest (https://sveod.gr/?p=3270), αναφέραμε πως η Επιθεώρηση Εργασίας Νέας Ιωνίας Αττικής έχει ήδη απευθύνει διευκρινιστικό ερώτημα στο Υπουργείο Εργασίας. Επίσης, αναφέραμε πως ως ΣΕΠΕ* δεν προτίθεται να προχωρήσει σε οποιαδήποτε ενέργεια της επιβολής προστίμου προτού πάρει σχετική απάντηση. Και αντιλαμβανόμενοι την αγωνία όλων, βρισκόμαστε σταθερά σε επαφή αναμένοντας τις εξελίξεις για να προχωρήσουμε σε άμεση ενημέρωση.

Παράλληλα, να σημειώσουμε πως πλέον, δεν μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι η εταιρεία δεν αναλαμβάνει τις δικές της, βαρύτατες ευθύνες, με οποιαδήποτε γραπτή ενημέρωση. Υποθέτουμε, πως η πιθανότητα της περαιτέρω έκθεσής της, στα μάτια των χιλιάδων εργαζομένων της και, κατά συνέπεια, ολόκληρης της κοινωνίας (για μια ακόμα φορά), έχει αναβαθμίσει τα φοβικά της σύνδρομα που συνιστούν την αποφυγή δημόσιων τοποθετήσεων και διαλόγου. Η εταιρεία επιλέγει και πάλι να ενεργεί κεκλεισμένων των θυρών, πιστή στην αποδεδειγμένα αδιέξοδη γραμμή των αποτυχημένων επικοινωνιακών της συμβούλων, του δόγματος πως «ο φόβος φυλάει τα έρμα». Ωστόσο, έρμη, δέσμια της συσκοτισμένης κρίσης της, είναι αποκλειστικά η εταιρεία καθώς ουδέποτε έχει δεχτεί να συνομιλήσει απευθείας με τους εργαζόμενους για να λύσει το οποιοδήποτε πρόβλημα, όσο επείγουσα και αν εμφανίζεται η πραγματικότητα που το αναδεικνύει.Οπότε το πρόβλημα του αυταρχικού και παράλληλα αυτιστικού μονολόγου, παραμένει αποκλειστικά δικό της.Και το πρόσφατο παρελθόν, ο Σεπτέμβρης του 2021, αποτελεί το ορόσημο που το αποδεικνύει.

Ως σωματείο, ως επιτροπή εργαζομένων ουδέποτε αντιμετωπίσαμε οποιοδήποτε ζήτημα,όσο «βαρύ», επείγον ή πολύπλοκο κι αν ήταν, με ελαφρότητα, βιασύνη ή προχειρότητα. Αντίθετα, θέλουμε πάντα να βλέπουμε ολόκληρη την εικόνα, να εξετάζουμε το σύνολο των παραμέτρων προσεκτικά ώστε να αποκρυσταλλώνεται η ουσία.Να αποκαλύπτεται η αλήθεια πίσω από τα επικοινωνιακά τεχνάσματα και τους «αληθοφανείς» πλην όμως αβάσιμους ισχυρισμούς είτε του κράτους είτε της εταιρείας. Με βάση λοιπόν, την επικοινωνία μας με το ΣΕΠΕ, την μελέτη των ΦΕΚ* και των ΚΥΑ* για τα rapidtest, την εργατική νομοθεσία σε συνδυασμό με την συνδικαλιστική μας οπτική και την συλλογική μας επεξεργασία, παραθέτουμε τις απόψεις μας,που συνιστούν μια ολοκληρωμένη θέση για το ζήτημα. Και απευθύνουμε τα παρακάτω,κομβικής σημασίας,ερωτήματα τόσο προς την efood, όσο και προς το Υπουργείο Εργασίας και την κυβέρνηση.

Η δημόσια υγεία δεν προστατεύεται με κατασταλτικά μέτρα, πρόστιμα κυρώσεις και οικονομικούς εκβιασμούς.

Η βεβαίωση προστίμων σε εργαζόμενους κι εργοδότες,μέσω των ΚΥΑ της 16/10/21 και της 6/11/21,παρουσιάστηκε από την κυβέρνηση ως ένα ακόμα μέτρο για την διαχείριση της πανδημίας Covid 19. Ο υποτιθέμενος σκοπός των ΚΥΑ, ήταν ο περιορισμός της διασποράς του ιού. Με βάση λοιπόν το επιδιωκόμενο αλλά και την κοινή λογική, αυτό που αντιλαμβάνεται κανείς είναι το εξής: πως η κυβέρνηση θέλει να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την εξάπλωση της πανδημίας ώστε να προστατευτούν τόσο οι εργαζόμενοι όσο και το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.

Και σε αυτό ακριβώς το σημείο επιβάλλεται να σημειώσουμε την πρώτη μας κύρια ένσταση καθώς με βάση την εργατική νομοθεσία:

α)ο εργοδότης είναι υπεύθυνος για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων β)το ΣΕΠΕ, λειτουργεί ως ελεγκτικός μηχανισμός τήρησης της εργατικής νομοθεσίας(καθώς και ως διαιτητικός παράγοντας εργατικών διαφορών) και όχι ως εισπρακτικός μηχανισμός του κράτους.

Ας δούμε λοιπόν συγκεκριμένα, τα κύρια σημεία της «λογικής» των ΚΥΑ αλλά και της επιβολής των προστίμων κι ας τα συγκρίνουμε με τους σκοπούς τους οποίους υποτίθεται πως εξυπηρετούν:

1.Επιβολή προστίμων σε εργαζόμενους που ξεκινούν από τα 150 και φτάνουν τα 300 ευρώ.

Με τον βασικό μισθό στα 586 ευρώ καθαρά, τα 300 ευρώ αποτελούν το 50% του κατώτατου μηνιαίου εισοδήματος ενός εργαζόμενου. Με ποια άραγε λογική επιβάλλεται ένα πρόστιμο που μετατρέπει αυτόματα τον εργαζόμενο (που σύμφωνα με τον κατώτατο μισθό ζει στο όριο της φτώχιας) σε «ζητιάνο»; Με ποια λογική επιβάλλεται το οποιοδήποτε πρόστιμο, τη στιγμή που προηγείται η ευθύνη του εργοδότη/εταιρείας να ενημερώσει τον εργαζόμενο για την προβλεπόμενη διαδικασία, να ελέγξει για την καταχώρηση ή μη της δήλωσης των rapidtest;Ως εργαζόμενοι/εςγνωρίζουμε πως η efood σε καμία περίπτωσηδεν καθοδήγησε σχετικά το προσωπικό τηςόπως όφειλε σύμφωνα με την εργατική νομοθεσία. Η σκληρή πραγματικότητα είναι πως με την πανδημία να εξαπλώνεται ακάθεκτη, συνεχίζουμε να δουλεύουμε με μηδενική έως ελάχιστη ενημέρωση και ελλιπή Μέτρα Ατομικής Προστασίας.Συνεχίζουμε να παραλαμβάνουμε και να παραδίδουμε παραγγελίες συγχρωτιζόμενοι, θέτοντας τόσο την δική μας όσο και την δημόσια υγεία σε κίνδυνο.

Συμπέρασμα:απαξίωση της εργατικής νομοθεσίας, μηδενική αίσθηση εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης από την efood. Καμία πρόθεση ουσιαστικού ελέγχου και παρακολούθησης της εξάπλωσης της πανδημίας από το κράτος.

Με μία λέξη: εμπαιγμός.

2. Μηνιαίο κόστος rapidtest: 80 ευρώ.

Για ποιο λόγο πρέπει ο εργαζόμενος να πληρώνει από την τσέπη του, δίνοντας μάλιστα το 1/7 του μισθού του, για την «προστασία» του; Για ποιο λόγο δεν διενεργούνται δωρεάν τα τεστ από τους αντίστοιχους δημόσιους κρατικούς θεσμούς, από τα δημόσια νοσοκομεία και τις πρωτοβάθμιες μονάδες υγείας εφόσον ως εργαζόμενοι καταθέτουμε κάθε μήνα τις εισφορές μας για κοινωνική ασφάλιση; Γιατί πρέπει να πλουτίζουν οι ιδιωτικές δομές υγείας, σε βάρος του δημόσιου συστήματος υγείας και κατ’ επέκταση της κοινωνίας; Γιατί πρέπει να πλουτίζουν οι ιδιώτες σε βάρος των γιατρών και του νοσηλευτικού προσωπικού του δημόσιου τομέα που δίνουν χωρίς καμία υστεροβουλία την μάχη στο πεδίο της πανδημίας, παρατημένοι κι απαξιωμένοι από το κράτος και την κυβέρνηση; Τι άλλο χρειάζεται για να καταλάβουμε πως στο όνομα του υστερόβουλου αντικοινωνικού δόγματος «δώστε τα στους ιδιώτες να δουλέψουν σωστά»καταστρέφεται το Ε.Σ.Υ, με 100 νεκρούς την ημέρα, αριθμός που αντιστοιχεί σε περίοδο πολέμου; Τι άλλο χρειάζεται για να καταλάβουμε πως στο όνομα του υστερόβουλου αντικοινωνικού δόγματος «δώστε τα στους ιδιώτες να δουλέψουν σωστά»το επιτελικό κράτος της ιδιωτικοποίησης ξεπουλά τις δημόσιες υποδομές και τον δημόσιο πλούτο αντί πινακίου φακής;

Και επιπλέον: πολλοί συνάδελφοί μας,απλούστατα δεν μπόρεσαν, δεν μπορούν να σηκώσουν το κόστος του προστίμου ενώ για τους περισσότερους αποτελούσε κι αποτελεί μια δυσβάσταχτη έμμεση μείωση εισοδήματος.

3.Για το ΣΕΠΕ ο γραφειοκρατικός λαβύρινθος που προβλέπουν οι ΚΥΑ για την επιβολή των προστίμων παραμένει δαιδαλώδης.

Πώς είναι, κατά συνέπεια, δυνατόν να παρακολουθείται σε πραγματικό χρόνο η εξάπλωση της πανδημίας, όταν δεν έχει προβλεφθεί η σύσταση και συγκρότηση του απαραίτητου μηχανισμού; Τι νόημα έχει να δίνονται παρατάσεις στους εργοδότες για την οριστικοποίηση των δηλώσεων των εργαζομένων, εβδομάδες ολόκληρες μετά τις ημερομηνίες για τις οποίες δεν πραγματοποιήθηκε οριστικοποίηση;

Συμπέρασμα: οι ΚΥΑ δεν έχουν ουδεμία σχέση με την παρακολούθηση της εξάπλωσης της πανδημίας. Είναι μια ακόμα αποτυχημένη από άποψη δημόσιας υγείας και διοίκησης τακτική, η οποία αποσκοπεί αποκλειστικά στην εμπέδωση της κρατικής καταστολής και στην επιβολή προστίμων. Είναι μια, καθαρά, ταξική πολιτική οικονομικής αφαίμαξης των εργαζομένων.

4.Πολλά από τα πρόστιμα που βεβαιώθηκαν σε συναδέλφους, αφορούν ημέρες ή περιόδους που βρίσκονταν σε νόμιμη άδεια ή είχαν ρεπό.Δυσλειτουργίες του ΕΡΓΑΝΗ.

Οπότε αποδεικνύεται ξεκάθαρα η ευθύνη του εργοδότη, για την μη διασταύρωση των στοιχείων του εργαζομένου. Αποτελεί μια ακόμη πεντακάθαρη απόδειξη των όσων αναφέρουμε παραπάνω: δεν υπήρξε καμία πρόβλεψη από τον κρατικό μηχανισμό σε ότι αφορά τη δημόσια υγεία και την υγεία των εργαζομένων – μοναδική στόχευση η εμπέδωση της κρατικής βίας και η επιβολή συντριπτικών για το εισόδημά μας προστίμων. Οπότε επανερχόμαστε και απευθύνουμε εκ νέου το ερώτημα: ποιες είναι οι ενέργειες της efood σε ότι αφορά τις δικές της ευθύνες; Πότε θα ενημερωθούμε επίσημα και γραπτώς; Γιατί δεν αναγνωρίζει η εταιρεία το λάθος της και μας επιβαρύνει με επιπλέον άγχος; Γιατί πρέπει να οδηγούμε καθημερινά με ένα ακόμα πρόβλημα να βαραίνει τις σκέψεις μας, επιβαρύνοντας την υγεία και την ασφάλειά μας;

Με βάση τα παραπάνω δεδομένα προκύπτει ένα ακόμη σημαντικό ερώτημα: Βεβαιώθηκαν οι αντίστοιχες κυρώσεις προς την efood κι αν ναι ποιος ο αριθμός των προστίμων και ποιο το ύψος των βεβαιωμένων ποσών; Ως σωματείο, εφόσον μέχρι τώρα έχουν δοθεί δύο παρατάσεις στους εργοδότες για την οριστικοποίηση των δηλώσεων των εργαζομένων,συμπεραίνουμε πως: υπάρχει ξεκάθαρη κυβερνητική πρόθεση «αθώωσης» των εργοδοτών και τιμωρίας των εργαζομένων. Συμπερασματικά, η θέση μας, πως οι ΚΥΑ αποτελούν ταξική πολιτική εμπέδωσης της κρατικής καταστολής μέσω της οικονομικής αφαίμαξης των εργαζομένων, επιβεβαιώνεται.

Να προσθέσουμε στο σημείο αυτό, ότι οι δυσλειτουργίες του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ στην άμεση καταχώρηση των αποτελεσμάτων των rapid test, ήταν συστηματικές. Αναρωτιόμαστε αν το ίδιο το κράτος έλεγξε ή πήρε υπόψη του τις συγκεκριμένες δυσλειτουργίες, καθώς δεν υπήρξε η παραμικρή ανακοίνωση για το θέμα. Πώς ακριβώς σκοπεύει το κράτος να ελέγξει την εξάπλωση του ιού σε πραγματικό χρόνο όταν το ίδιο το σύστημα καταγραφής παρουσιάζει τέτοια προβλήματα;

5. Κανείς από τους «παραβάτες-εργαζόμενους» των ΚΥΑ δεν ειδοποιήθηκε για τα πρόστιμα, όπως προβλέπουν οι ΚΥΑ.

Συγκεκριμένα, στο ΦΕΚ 4766/16.10.2021, σελ.6, γίνεται αναφορά στο «τελικό αρχείο παραβατών», με βάση το οποίο η πράξη της παράβασης «κοινοποιείται στον παραβάτη εργαζόμενο με κάθε πρόσφορο τρόπο στην κατοικία του ή στο χώρο εργασίας του, σύμφωνα με τις διατάξεις για τις επιδόσεις του Κώδικα Διοικητικής διαδικασίας (ν.2690/1999, Α΄45) και του άρθρου 27 του ν.3996/2011 (Α΄170). Εντός (5) ημερών από την κοινοποίηση του προστίμου, ο εργαζόμενος δύναται να υποβάλλει εγγράφως τις αντιρρήσεις του, με ένσταση στο κατά τόπο αρμόδιο Τμήμα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων του ΣΕΠΕ

Όπως όλοι γνωρίζουμε, κανένα πρόστιμο δεν κοινοποιήθηκε και κανείς εργαζόμενος δεν είχε την δυνατότητα ούτε το χρόνο να υποβάλλει ένσταση. Αναρωτιόμαστε στο σημείο αυτό αν υπήρξε πράξη κοινοποίησης των προστίμων των εργαζομένων προς την Efood. Σε κάθε περίπτωση, ΣΕΠΕ και εταιρεία ουδέποτε κοινοποίησαν κάτι σχετικό. Επομένως, βάσει των ίδιων των ΚΥΑ, τα πρόστιμα είναι άκυρα.

Έτσι κι αλλιώς, το χρονικό διάστημα των 5 ημερών είναι ελάχιστο, καθώς απαιτεί ειδική νομική και συνδικαλιστική ανάλυση, πράγμα το οποίο είναι αδιανόητο ως ατομική επεξεργασία και απάντηση για έναν εργαζόμενο.Ο χαρακτηρισμός δε των εργαζομένων ως παραβατών, είναι τουλάχιστον μειωτικός. Από ήρωες της καραντίνας, παραβάτες του ΕΡΓΑΝΗ!

Και φτάνουμε στο προκείμενο: από πότε και με βάση ποια συνταγματική λογική το ΕΡΓΑΝΗ και το ΣΕΠΕ μετατράπηκαν σε εισπρακτικό μηχανισμό βεβαίωσης προστίμων για τους εργαζόμενους; Η προσπάθεια απαξίωσης του συγκεκριμένου διδύμου (ΕΡΓΑΝΗ-ΣΕΠΕ), ελέγχου εργοδοτικών παραβάσεων, είναι δεδομένη. Και μάλιστα, φτάνει μέχρι το σημείο της αντιστροφής του ρόλου του. Κυνήγι και εξόντωση εργαζομένων αντί εργοδοτών με σκοπό την επιβολή του αντεργατικού νόμου Χατζηδάκη από τη μία,«κυνήγι μαγισσών» για μια αποτυχημένη κυβέρνηση που παραπαίει, από την άλλη.

6.Οι ΚΥΑ ορίζουν τα ΣΕΠΕ ως υπεύθυνα για την βεβαίωση των προστίμων και την εξέταση των ενστάσεων από την πλευρά των εργαζομένων.

Και η λογική είναι τόσο βαθιά υποτιμητική για την τάξη μας, για την ατομική και τη συλλογική μας νοημοσύνη, τόσο εξόφθαλμα αντεργατική, τόσο σκληρά αντικοινωνική που η ανάλυση προκύπτει αβίαστα.

Ως σωματείο δηλώνουμε απερίφραστα πως δεν πρόκειται να συναινέσουμε στην αντιστροφή της πραγματικότητας, δεν πρόκειται να συναινέσουμε στα σχέδια μιας κυβέρνησης σε αποδρομή. Θα υπερασπιστούμε το κοινωνικό κράτος που μας κληρονόμησαν οι αγώνες των προηγούμενων γενεών. Θα υπερασπιστούμε τους επιθεωρητές, τις επιθεωρήτριες εργασίας που τιμούν τον ιστορικό ρόλο του ΣΕΠΕ και την αναβαθμισμένη δυναμική του πληροφοριακού συστήματος ΕΡΓΑΝΗ.

Επαναλαμβάνουμε πως ως σωματείο αντιλαμβανόμαστε την επιβολή προστίμων ως ένα καθαρά κατασταλτικό μέτρο, ως ένα ακόμη οικονομικό εκβιασμό του «επιτελικού» κράτους σε βάρος των εργαζομένων και κατ’ επέκταση της κοινωνίας. Όμως, κοινωνικά και ιστορικά, το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας (Σ.ΕΠ.Ε) δεν υπήρξε ούτε μηχανισμός επιβολής κυρώσεων και προστίμων ενάντια στους εργαζόμενους/ες ούτε εισπρακτικός μηχανισμός.

Ως σωματείο θεωρούμε πως στόχος (της προσωρινά νυν και επί της ουσίας πρώην κυβέρνησης) είναι ο περαιτέρω ακρωτηριασμός του ρόλου των Σ.ΕΠ.Ε, στο πνεύμα των αντεργατικών άρθρων του ν 4808/21 (ν. Χατζηδάκη). Στόχος είναι να επιβληθεί ένα τεράστιο διοικητικό φορτίο κυρώσεων και προστίμων, άσχετο με τη δικαιοδοσία των Σ.ΕΠ.Ε, για να κλονίσει, να διαρρήξει την σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ των εργαζομένων και των επιθεωρητών/τριών εργασίας.

Ως σωματείο είμαστε υποχρεωμένοι να τονίσουμε πως οι αποφάσεις αυτές λαμβάνονται ενώ τα υποστελεχωμένα (με αποκλειστικά κρατική ευθύνη) Σ.ΕΠ.Ε δεν είναι σε θέση να διεξάγουν τους απαραίτητους ελέγχους που αφορούν την υγιεινή και την ασφάλεια, την υποδηλωμένη και την αδήλωτη εργασία.

Για κάθε υγιώς σκεπτόμενο άνθρωπο είναι προφανής ο στόχος των αντεργατικών άρθρων του ν. 4808/21, η διαρκής προσπάθεια του «επιτελικού» κράτους να διαλύσει οποιαδήποτε κοινωνική κατάκτηση. Και στην παρούσα συγκυρία είναι προφανής η επιδίωξη να μεταφέρει την αποκλειστική ευθύνη του εργοδότη, σχετικά με την υγεία και την ασφάλεια στην εργασία, στην πλάτη των εργαζομένων, στην πλάτη του προσωπικού των επιχειρήσεων.

Προς τον Γενικό Επιθεωρητή του ΣΕΠΕ:

Κλείνοντας, θα θέσουμε το τελευταίο ερώτημα προς την προϊστάμενη αρχή του ΣΕΠΕ: ποιο είναι το ποσοστό βεβαίωσης προστίμων ανά επιχείρηση σε ολόκληρη την χώρα; Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκροτούν τη δική μας εικόνα, φαίνεται πως το μεγαλύτερο ποσοστό αφορά τους συναδέλφους της efood. Γεγονός που μας κάνει εντύπωση, καθώς τα ποσοστά και οι αντιστοιχήσεις δεν θα μπορούσαν παρά να είναι ενιαία για το σύνολο της επικράτειας. Σε διαφορετική περίπτωση, είμαστε υποχρεωμένοι να υποθέσουμε πως υπάρχει πολιτική εντολή εναντίον μας. Αναμένουμε τη διάψευσή μας με την δημοσιοποίηση των απαραίτητων στοιχείων.

Επίλογος.

Συνάδελφοι/ισσες,

ως σωματείο, δεν χαϊδεύουμε ποτέ αυτιά, δεν χαριζόμαστε σε κανέναν, δεν αναλώνουμε το συλλογικό, το ταξικό μας συμφέρον για χάρη του ατομικού. Οι τοποθετήσεις μας αφορούν πάντα την προάσπιση του επαγγέλματος και της τάξης μας στο παρόν και το μέλλον, καθορίζονται από την οπτική των συλλογικών, ταξικών μας συμφερόντων και την υπεράσπιση της εργατικής νομοθεσίας που με αγώνες και αίμα κατέκτησαν οι προηγούμενες γενιές. Επομένως, και στη παρούσα πανδημική περίοδο δεν πρόκειται να συναινέσουμε σε καμία διαδικασία κοινωνικού αυτοματισμού, κοινωνικού κανιβαλισμού, διάκρισης ή σχολιασμού του «αν έπρεπε ή δεν έπρεπε να κάνουν τα rapid test οι συνάδελφοι».

Δεν πρόκειται να απομονώσουμε κανέναν και καμία επιμένοντας στη συλλογική, συμπεριληπτική, ταξική μας οπτική όπως με λεπτομέρεια αναλύσαμε παραπάνω.

Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ, ΠΡΟΣΤΙΜΑ,
ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ

ΑΚΥΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΑΝ ΣΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ/ΕΣ

*ΣΕΠΕ – Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας
*ΦΕΚ – Φύλλο Εφημερίδας της Κυβέρνησης
*ΚΥΑ – Κοινή Υπουργική Απόφαση

Επιτροπή Efood, Συνέλευση Βάσης Εργαζόμενων Οδηγών Δικύκλου για ταχυμεταφορείς, ταχυδιανομείς και υπαλλήλους εξωτερικών εργασιών με δίκυκλο.

Φλεβάρης 2022

1 Φεβρουαρίου, 2022
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ / TAGS
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ
Πως λειτουργεί η Συνέλευση Βάσης Εργαζόμενων Οδηγών Δικύκλου, τι είδους συνδικαλισμό προωθεί και ποιές είναι οι διαφορές της από τα παραδοσιακά σωματεία;

Οι διαδικασίες μας είναι αμεσοδημοκρατικές και δεν προωθούμε ούτε ιεραρχίες ούτε κάθετες ιεραρχικές δομές. Πιστεύουμε και αναδεικνύουμε τις ικανότητες κάθε συναδέλφου και δεν αναγνωρίζουμε πεφωτισμένους ηγέτες και πρωτοπορίες. Διαβάστε αναλυτικά εδώ

ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Τρόποι επικοινωνίας με το σωματείο

Διεύθυνση: Σπύρου Τρικούπη 56, Τ.Κ. 114 73, Aθήνα
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 6946747244

Πότε βρισκόμαστε:

Κάθε Σάββατο στις 6 το απόγευμα διεξάγονται προπαρασκευαστικές συζητήσεις όπου σκιαγραφούμε διαθέσεις και καταθέτουμε ιδέες, προτάσεις και στρατηγικές προς συζήτηση.
Οι τακτικές μας συνελεύσεις γίνονται την πρώτη Κυριακή κάθε μήνα στις 6. Κάθε Τρίτη το σωματείο παραμένει ανοιχτό από τις 6 μέχρι τις 8, για να γνωριστούμε με νέους συναδέλφους.

INTERNATIONAL STRUGGLES

A selection of texts, material, analysis in other languages:

ALL languages HERE or select a language: EN | IT | PT | DE | ES