Απολογισμός της Στάσης Εργασίας της 24ης Απρίλη 2021 ένταξη του επαγγέλματος στα ΒΑΕ
Nέα και ανακοινώσεις

Απολογισμός της Στάσης Εργασίας της 24ης Απρίλη 2021 ένταξη του επαγγέλματος στα ΒΑΕ

Εισαγωγή

Το Σάββατο 24 Απρίλη 2021, με τους δρόμους  πλημμυρισμένους από την συνεχή βροχόπτωση, εκατοντάδες συνάδελφοι δώσαμε δυναμικό παρόν στην στάση εργασίας, στην συγκέντρωση και την μοτοπορεία που την συνόδευσαν. Η μοτοπορεία υπό ασταμάτητη βροχή κατευθύνθηκε στην πιάτσα της  Νέας Φιλαδέλφειας. Εκεί, περιφρουρήσαμε συλλογικά την 4ωρη στάση εργασίας,  με την οποία κορυφώσαμε μία ακόμη καμπάνια για την ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα (ΒΑΕ) όλων των courier/ ταχυμεταφορέων,  delivery/ ταχυδιανομέων και υπαλλήλων εξωτερικών εργασιών με δίκυκλο. Αρωγός και στήριγμα της προσπάθειάς μας, η αμέριστη στήριξη των συναδέλφων διανομέων που εργάζονται στα τοπικά καταστήματα. Παραμείναμε στην περιοχή για περίπου δύο ώρες και λίγο πριν την λήξη της στάσης αποχωρήσαμε. Για το σωματείο μας η 24 Απρίλη αποτελεί πλέον μια ημέρα σταθμό, μια ακόμη ημέρα ορόσημο του αγώνα μας  για την ένταξη του επαγγέλματος στα ΒΑΕ, μέρα που θα θυμόμαστε με χαρά και περηφάνια. Εκείνο το Σάββατο αψηφήσαμε τις καιρικές συνθήκες και αποδείξαμε στην πράξη πως είμαστε αποφασισμένοι να αλλάξουμε το επάγγελμα βροντοφωνάζοντας για ακόμη μια φορά πως «δεν είμαστε παιδιά δεν είμαστε παπιά- ένσημα βαρέα και ανθυγιεινά».

Τροπολογίες σε ν/σχέδιο του υπουργείου υγείας για ένταξη του επαγγέλματος στα ΒΑΕ.

Στις 26 Ιανουαρίου του 2021, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κατέθεσαν δύο τροπολογίες σε νομοσχέδιο του υπουργείου υγείας με τις οποίες ζητούσαν:
· Ένταξη στα Βαρέα και Ανθυγιεινά για τους οδηγούς δικύκλου – εργαζόμενων στις ταχυμεταφορές  (courier) και στις ταχυδιανομές  (delivery)
· Επανένταξη στα Βαρέα Ανθυγιεινά για τους εργαζόμενους διαλογείς – συσκευαστές στα Κέντρα Διαλογής των επιχειρήσεων ταχυμεταφορών
· Ισχυρό εργασιακό πλαίσιο για τους οδηγούς δικύκλου που παρέχουν την
εργασία τους  μέσω ψηφιακών πλατφορμών,  προκειμένου να μπει τέλος σε γνωστά και διαπιστωμένα καταχρηστικά φαινόμενα ελαστικοποίησης των εργασιακών σχέσεων.

Στις 16 Φεβρουαρίου του 2021 οι βουλευτές του Μερα25 κατέθεσαν τροπολογία προσθήκη που συνοδευόταν από την αντίστοιχη αιτιολογική έκθεση, σε σχέδιο νόμου του υπουργείου υγείας με θέμα: «Μόνιμη ένταξη στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα των εργαζομένων οδηγών δικύκλου ταχυδιανομέων και ταχυμεταφορέων»

Για ποια επαγγέλματα γνωμοδοτούσε τελικά η διυπουργική επιτροπή για τη μεταρρύθμιση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας;

Οι τροπολογίες των δύο κομμάτων μας έθεσαν σε κίνηση και αναζητήσαμε περισσότερες πληροφορίες στο διαδίκτυο. Εκεί μάθαμε για την ύπαρξη μιας διυπουργικής επιτροπής που είχε συσταθεί για την αξιολόγηση της επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας σύμφωνα με το άρθρο 18 του Ν. 4354/2015. Σύμφωνα με την είδηση η επιτροπή θα έπαιρνε παράταση μέχρι τις 30 Απριλίου του 2021 προκειμένου να ολοκληρώσει το έργο της. Οπότε συνεχίσαμε να ψάχνουμε για περισσότερα στοιχεία όπως:  ποιοι απαρτίζουν την επιτροπή, που συνεδριάζει και πόσα υπουργεία εμπλέκονται. Να θυμίσουμε πως όλα αυτά  συμβαίνουν τον  Γενάρη – Φλεβάρη του 2021, όταν η απαγόρευση κυκλοφορίας  ξεκινούσε στις 18:00, ο φόρτος εργασίας ήταν τεράστιος για το σύνολο των επαγγελματιών οδηγών δικύκλου και η συνέλευση συνέγραφε πυρετωδώς το υπόμνημα για τα ΒΑΕ που είχαμε θέσει ως στόχο να καταθέσουμε στην διυπουργική επιτροπή και το υπουργείο εργασίας. Σήμερα, που μπορούμε να αξιολογήσουμε την περίοδο με ψυχραιμία και από απόσταση παραδεχόμαστε πως κακώς θεωρήσαμε πως η διυπουργική επιτροπή για τα ΒΑΕ αφορούσε το σύνολο των επαγγελμάτων. Όμως, η αναζήτηση στο διαδίκτυο και ειδικά στον ιστότοπο της ελληνικής βουλής είναι ιδανικός για να χαθείς σαν να ψάχνεις στενό στο Μπραχάμι ή μάντρα στο Μενίδι.

Από την θεωρία…

Η αναζήτηση μας έπαιρνε πολύ χρόνο, με την επιτροπή δεν μπορούσαμε να έρθουμε σε επικοινωνία, όμως παρασυρμένοι από την τάση μας να ισορροπούμε ισότιμα μεταξύ θεωρίας και πράξης εκτιμήσαμε (λανθασμένα) πως είχαμε σκοντάψει σε ένα ακόμη γραφειοκρατικό σκόπελο που θα προσπερνούσαμε σύντομα. Γι’ αυτό και αποφασίσαμε να ανοίξουμε τέρμα το γκάζι. Πάνω στο αρχικό υπόμνημα για την ένταξη του επαγγέλματος στα ΒΑΕ που είχαμε καταθέσει στο υπουργείο εργασίας το 2008, προσθέσαμε τις απαραίτητες επικαιροποιήσεις που αποτυπώνουν και την ωρίμανση του σωματείου. Διαβάσαμε, συζητήσαμε και συλλογικά καταλήξαμε σε μια εμπεριστατωμένη μελέτη που εξηγεί με λεπτομέρεια και σαφήνεια γιατί απαιτείται το επάγγελμα να ενταχθεί στο καθεστώς των ΒΑΕ. Για ποιους λόγους είναι βαρύ, επικίνδυνο και ανθυγιεινό. Σημείο προς σημείο αναλύσαμε τις συνθήκες εργασίας μας,  χωρίς να αφήσουμε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης του δίκαιου αιτήματός μας  για ένταξη στα ΒΑΕ.  Στα μέσα Απρίλη του 2021 στείλαμε το υπόμνημά μας στο υπουργείο εργασίας και ζητήσαμε συνάντηση. Όμως το υπουργείο σε μια ακόμη επίδειξη κυβερνητικής αλαζονείας αρνείται ακόμη και να πρωτοκολλήσει το υπόμνημά μας  και ο υπουργός αντί για διάλογο με το σωματείο προτιμά τα επικοινωνιακά τρικ και τις άνευ περιεχομένου φωτογραφήσεις με ανώνυμους διανομείς

…στην πράξη

Εν μέσω πανδημίας, lockdown, απαγορεύσεων και με περιορισμένο χρόνο στη διάθεσή μας λόγω της καταληκτικής ημερομηνίας της 30ης Απριλίου, αποφασίσαμε να ενορχηστρώσουμε μια καμπάνια τύπου Blitzkrieg (* πόλεμος – αστραπή: θεωρείται  η τακτική της, καταιγιστικής και αιφνιδιαστικής μάχης). Πράγματι, μέσα σε ένα μήνα μοιράσαμε πάνω από 1.800 εφημερίδες και συνομιλήσαμε με εκατοντάδες συναδέλφους σε δεκάδες πιάτσες:  Εξάρχεια, Σύνταγμα, Κολωνάκι, Αλεξάνδρας, Πανόρμου, Ηλύσια, Ζωγράφου, Παγκράτι, Καισαριανή, Ν. Σμύρνη, Γλυφάδα, Μπραχάμι, Πατήσια, Κυψέλη, Λαμπρινή, Ν. Φιλαδέλφεια, Ν. Ιωνία, Ν. Ηράκλειο, Αγ. Παρασκευή, Χολαργό, Χαλάνδρι, Μαρούσι, Βριλήσσια, Πεύκη, Κηφισιά, Καματερό, Ζωφριά, Α. Λιόσια, Μενίδι. Κολλήσαμε 1.500 αφίσες, τοποθετήσαμε 350 καρτολίνες και τυπώσαμε 6.000 αυτοκόλλητα. Στις συνελεύσεις μας αποφασίσαμε να κάνουμε αισθητή την παρουσία μας σε μία από τις μεγάλες πιάτσες. Επιλέξαμε να κατευθυνθούμε προς Ν. Φιλαδέλφεια και να περιφρουρήσουμε την στάση εργασίας στην περιοχή. Η απόφαση πάρθηκε για τους εξής λόγους:  Οι εργοδότες στη Ν. Φιλαδέλφεια, ως επί το πλείστον, καταστρατηγούν την εργατική νομοθεσία. Η υποδηλωμένη εργασία βαράει κόκκινα και οι εργοδοτικές αυθαιρεσίες ενδημούν. Η πιάτσα είναι συγκεντρωμένη και πυκνή. Το σωματείο έχει αρκετά μέλη στην περιοχή και έχει δώσει νικηφόρους αγώνες με επίκεντρο το ΗΟΤ ΗΟΤ BURGER. Οι θέσεις και οι δράσεις του σωματείου απολαμβάνουν την στήριξη και την αλληλεγγύη της συντριπτικής πλειοψηφίας των συναδέλφων. Με δεδομένη λοιπόν την απόφαση του σωματείου να περιφρουρήσουμε την στάση εργασίας το Σάββατο 24 Απρίλη η μοτοπορεία «αποβιβάστηκε» στη Ν. Φιλαδέλφεια.

Η 4ωρη στάση εργασίας

«Με τον καιρό να είναι κόντρα έχει τιμή σαν πετάς», αναφέρει ένα τραγούδι και πράγματι εκείνη την ημέρα οι συγκεντρωμένοι αψηφήσαμε την βροχή και πραγματοποιήσαμε μοτοπορεία και περιφρούρηση κόντρα στα καιρικά φαινόμενα. Η αναβολή της μοτοπορείας και της στάσης εργασίας δεν πέρασε ούτε στιγμή ως σκέψη από το μυαλό μας.  Όλοι συμφωνήσαμε πως ο συμβολισμός ήταν εύστοχος: μέσα στην βροχή courier, delivery και υπάλληλοι εξωτερικών εργασιών με δίκυκλο, αγωνιζόμαστε για ένσημα βαρέα και ανθυγιεινά. Στη 13:00 βρεθήκαμε στο Πεδίον του Άρεως, συνδέσαμε μικροφωνική, κρεμάσαμε πανό και σιγά σιγά άρχισαν να καταφθάνουν και οι πρώτοι συνάδελφοι. Μέχρι τις  14:00, είχαμε ξεπεράσει τα 300 άτομα. Οι συνάδελφοι, οι συναδέλφισσες και ο αλληλέγγυος κόσμος, δεδομένων των καιρικών συνθηκών, ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας. Ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε και το γεγονός του πλήθους των συναδέλφων από την e-food. Με τα κόκκινα αδιάβροχά τους έδιναν χρώμα στην βροχερή μουντάδα. Οι συνεχείς παρεμβάσεις και η ανάλυση της επιτροπής  ΣΒΕΟΔ EFOOD, σε συνδυασμό με το γεγονός πως μέρος των συναδέλφων που εργάζονται στην e-food  έχουν οξυμένη ταξική συνείδηση αποδίδουν καρπούς. Και η «δουλειά του μυρμηγκιού» δεν περνάει απαρατήρητη.

Λίγο μετά τις 14:00 η μοτοπορεία ξεκίνησε. Από την Πατησίων φτάσαμε γρήγορα στην Δεκελείας, όπου πραγματοποιήσαμε δύο στάσεις για να περιφρουρήσουμε την στάση στα καταστήματα που είναι σχετικά μακριά από την κεντρική πλατεία της περιοχής. Στη συνέχεια παρκάραμε στο γήπεδο της ΑΕΚ και πορευτήκαμε μέχρι τη Πλ. Πατριάρχου, όπου στήσαμε μικροφωνική και χωριστήκαμε σε ομάδες περιφρούρησης. Σε εξορμήσεις  που είχαν προηγηθεί της στάσης, οι συνάδελφοι της περιοχής είχαν ενημερωθεί για το σχεδιασμό του σωματείου και οι περισσότεροι δεν εμφανίστηκαν στην βάρδια τους. Οι λίγοι που υπήρχαν, σε συνεννόηση με το σωματείο, στήριξαν τη συλλογική μας απόφαση και καμία παραγγελία δεν έφυγε. Δεν έλειψαν βέβαια και κάνα δύο «υπάλληλοι του μήνα» που αντί να ορθώσουν το ανάστημα στους εργοδότες τους, επέλεξαν να αντιπαρατεθούν με τα μέλη του σωματείου. Όμως αντιμετωπίστηκαν με ηρεμία και χωρίς να προκαλέσουν οποιοδήποτε πρόβλημα, κούρνιασαν στις θέσεις τους και εμείς συνεχίσαμε απερίσπαστοι την περιφρούρηση.

Παραμείναμε στην περιοχή για περίπου δύο ώρες και λίγο πριν τις 18:00 αποχωρήσαμε, ώστε οι συνάδελφοι που μετά τη στάση εργάζονταν να προλάβουν να πάνε στα πόστα  τους. Με μοτοπορεία επιστρέψαμε στην βάση μας, στα γραφεία του σωματείου, πλημμυρισμένοι από χαρά μιας  και η στάση εργασίας, η μοτοπορεία και η περιφρούρηση είχαν διώξει κάθε γκρίζο σύννεφο από τις καρδιές μας.

Τα πολλά μικρά ψάρια τρώνε το μεγάλο

Η αποτίμηση της στάσης ήταν θετική σε όλα τα επίπεδα. Υπό την πίεση χρόνου, λόγω της καταληκτικής ημερομηνίας της 30ης Απριλίου, καταφέραμε και συντάξαμε ένα 33σέλιδο υπόμνημα για τα ΒΑΕ και παράλληλα φέραμε σε πέρας μια ολοκληρωμένη προπαγάνδα. Επαναφέραμε στο δημόσιο λόγο το πάγιο αίτημά μας για τα ΒΑΕ και πιστεύουμε πως έχουμε πείσει ακόμα και το πιο δύσπιστο για το δίκαιο των αιτημάτων μας. Φέραμε για ακόμη μια φορά στο προσκήνιο το επάγγελμα και αναδείξαμε τις αξίες της εργατικής περηφάνιας και του αγώνα μακριά από την επιλεκτικά στρεβλή μιντιακή απεικόνιση της ταλαιπωρίας και της κακομοιριάς. Ο προσεχτικός σχεδιασμός, η εκμετάλλευση των αστάθμητων παραγόντων, η μετατροπή των μειονεκτημάτων σε πλεονέκτημα και η παγιωμένη πλέον παρουσία του σωματείου στη συνείδηση των συναδέλφων συντέλεσαν στην επιτυχία του συλλογικού μας εγχειρήματος. Η στάση εργασίας διαδόθηκε, έγινε κοινή υπόθεση, η συγκέντρωση και η μοτοπορεία είχαν παλμό και δύναμη, η περιφρούρηση υπήρξε υποδειγματική όπως και η στήριξη των εργαζόμενων συναδέλφων της Νέας Φιλαδέλφειας. Και γνωρίζουμε με βεβαιότητα από το πλήθος των συναδέλφων που απείχαν από την εργασία τους, πως αν ο καιρός δεν μας πήγαινε κόντρα, θα είμασταν πολλοί περισσότεροι.

 Έχει περάσει ένας μήνας και πλέον από τις 30 Απρίλη, που τελείωσε η προθεσμία της επιτροπής, και καμία επίσημη ανακοίνωση δεν υπάρχει από την κυβέρνηση για την εν λόγω διυπουργική επιτροπή. Κανείς  δεν γνωρίζει αν υπάρχει, αν τελείωσε το έργο της, αν πήρε νέα παράταση, αποδεικνύοντας, για ακόμη μια φορά, την κατάσταση αφασίας της κυβέρνησης.

 Η κυβέρνηση δήθεν παρακολουθεί τις εξελίξεις και επιλέγει να παριστάνει την αμέτοχη. Φαίνεται να μας «κρατάει μούτρα» και δεν  καταδέχεται να μας συναντήσει, όμως συμπαρασύρεται από την στάση εργασίας και την καμπάνια μας για τα ΒΑΕ και αναγκάζεται να φωτογραφηθεί με 4 ανώνυμους διανομείς. Πίσω από τον επικοινωνιακά διάτρητο φερετζέ της και μας ακούει και μας παρακολουθεί σχολαστικά αλλά παριστάνει πως δεν μας βλέπει. Όμως καιρός φέρνει τα λάχανα καιρός τα παραπούλια. Κι εμείς παραμένουμε αταλάντευτα επικεντρωμένοι στη θέση μας  για εποικοδομητικό διάλογο καθώς οι δικές μας καρέκλες σε καμία περίπτωση δεν τρίζουν, αντιθέτως οι σέλες μας έχουν πάρει φωτιά.

 Συνάδελφοι/ισσες είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε τη δύναμή μας και να υλοποιήσουμε τους στόχους μας. Η καταστρατήγηση των δικαιωμάτων μας  προϋπήρχε του σωματείου, όμως η συνεπής, αδιάκοπή δράση μας, η συνεχής σκέψη και ανάλυση, το καθημερινό μας βίωμα, σφυρηλατούν δεσμούς ενότητας και εμπιστοσύνης μεταξύ μας. Δεσμούς και σχέσεις ικανές να αντιπαρατεθούν στα ίσια με την συντήρηση και την οπισθοδρόμηση. Ως σωματείο γνωρίζουμε από πρώτο χέρι πως η συγκρότηση, η αλληλεγγύη και ο συλλογικός αγώνας μπορούν να επιβληθούν της εργοδοτικής ασυδοσίας. Η αντίσταση, η αλληλεγγύη, η συναδελφικότητα και η αυτό-οργάνωση είναι τα καύσιμα του κινητήρα μας, το ντεπόζιτό μας είναι γεμάτο και το συλλογικό μας ταξίδι έχει μόλις αρχίσει…

Συνέλευση Βάσης Εργαζομένων Οδηγών Δικύκλου

Ιούνιος 2021

Ανταπόκριση από την «Επιτροπή Εργαζομένων Οδηγών Δίκυκλου Λάρισας»

Η Επιτροπή Εργαζομένων Οδηγών Δίκυκλου Λάρισας  βρήκε ότι το αίτημα των συναδέλφων της  ΣΒΕΟΔ για ένταξη του επαγγέλματος μας στα Βαρέα και Ανθυγιεινά αποτελεί ορθολογική και δίκαιη διεκδίκηση. Έτσι η συνέλευση μας αποφάσισε πως για  τον σκοπό αυτό θα ήταν δόκιμο στις 22 Απριλίου 2021, να καλέσουμε συγκέντρωση στο Δημαρχείο της πόλης και μικρή Μοτοπορεία προς το κτίριο της Περιφέρειας Θεσσαλίας όπου και καταθέσαμε υπόμνημα της Επιτροπής σχετικά με τα Βαρέα και Ανθυγιεινά ένσημα.

Όλο τον προηγούμενο μήνα μέλη της Επιτροπής φρόντισαν την προπαγάνδιση του αιτήματος  για ένταξη στα ΒΑΕ, με αφίσες και καρτολινές, σε εμφανή κεντρικά σημεία της πόλης. Με αεροπανό στην Γέφυρα της Φαρσάλων, με το να συνομιλούν και να επικοινωνούν το αίτημα και την  πρόταση της  Επιτροπής με άλλους συναδέλφους.

Ως επιτροπή είχαμε μεγάλη αγωνία καθώς αυτή αποτελούσε μόλις την δεύτερη καμπάνια μας, αλλα και το πρώτο δημόσιο κάλεσμα μας για Μοτοπορεία. Λίγες μέρες  πριν την 22η Απριλίου η Συνέλευση εξέδωσε ένα μικρό δελτίο τύπου το οποίο δημοσιεύτηκε στην τοπική εφημερίδα “Ελευθερία”.

Η ημέρα της 22 Απριλίου ξεκίνησε σύμφωνα με τον σχεδιασμό της Επιτροπής και νωρίς το πρωί ξεκινήσαμε 15 δίκυκλα, ποδήλατα και μηχανάκια ,από τα γραφεία μας με τις σημαίες μας και το υλικό μας για τον ορισμένο τόπο συγκέντρωσης ,το Δημαρχείο. Εκεί ακριβείς στο κάλεσμα μας στις  10.30 το πρωί μοιράσαμε κείμενα ενημέρωσης ,διαβάσαμε το κείμενο από μικροφωνική εγκατάσταση ήχου  και η τριμελής προσωρινή  Διοίκηση προχώρησε σε πρωτοκόλληση του υπομνήματος μας. Αρκετοί συνάδελφοι ήρθαν στο σημείο της συγκέντρωσης. Έτσι ενισχυμένοι με πολύ περισσότερα δίκυκλα, φτάνοντας  τον αριθμό των 50 συναδέλφων , μοτοπορευτήκαμε στους κεντρικούς δρόμους της Λάρισας  με παλμό και κύριο σύνθημα το «Δεν είμαστε παιδιά ,δεν είμαστε παπιά, ένσημα βαρέα και ανθυγιεινά»  καταλήξαμε συντεταγμένα στο κτήριο της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Εκεί την προσωρινή μας Διοίκηση υποδέχτηκε ο Περιφερειάρχης όπου και παρέλαβε το υπόμνημα. Συνθήματα από συναδέλφους γέμισαν την πλατεία, πανό και σημαίες ,μαζί με την εκφώνηση του λόγου μας, έδωσαν τόνο χαράς και αισιοδοξίας για το επάγγελμα μας σε συναδέλφους αλλά και στην κοινωνία της Λάρισας.

Γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πολύ ουσιώδη προβλήματα στο επαγγελμά  μας στην πόλη, όπως η μη εφαρμογή της παρούσας εργατικής νομοθεσίας  για πλήρη ασφάλιση ή η μη εφαρμογή του Ν.4611/19, αλλά ποτέ δεν θα αφήνουμε την ευκαιρία να προτάσσουμε και να διεκδικούμε καλύτερες και πιο αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας.

Επιτροπή Εργαζομένων Οδηγών Δικύκλου Λάρισας (Ε.Ε.Ο.Δ.Λα)
Ιούνιος 2021

24 Ιουνίου, 2021
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ / TAGS
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ
Πως λειτουργεί η Συνέλευση Βάσης Εργαζόμενων Οδηγών Δικύκλου, τι είδους συνδικαλισμό προωθεί και ποιές είναι οι διαφορές της από τα παραδοσιακά σωματεία;

Οι διαδικασίες μας είναι αμεσοδημοκρατικές και δεν προωθούμε ούτε ιεραρχίες ούτε κάθετες ιεραρχικές δομές. Πιστεύουμε και αναδεικνύουμε τις ικανότητες κάθε συναδέλφου και δεν αναγνωρίζουμε πεφωτισμένους ηγέτες και πρωτοπορίες. Διαβάστε αναλυτικά εδώ

ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Τρόποι επικοινωνίας με το σωματείο

Διεύθυνση: Σπύρου Τρικούπη 56, Τ.Κ. 114 73, Aθήνα
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 6946747244

Πότε βρισκόμαστε:

Κάθε Σάββατο στις 6 το απόγευμα διεξάγονται προπαρασκευαστικές συζητήσεις όπου σκιαγραφούμε διαθέσεις και καταθέτουμε ιδέες, προτάσεις και στρατηγικές προς συζήτηση.
Οι τακτικές μας συνελεύσεις γίνονται την πρώτη Κυριακή κάθε μήνα στις 6. Κάθε Τρίτη το σωματείο παραμένει ανοιχτό από τις 6 μέχρι τις 8, για να γνωριστούμε με νέους συναδέλφους.

INTERNATIONAL STRUGGLES

A selection of texts, material, analysis in other languages:

ALL languages HERE or select a language: EN | IT | PT | DE | ES