Δεν είναι µόνο στην ταχυδιανοµή / ταχυεστίαση που πέφτουν κορµιά. Και στις εταιρείες κούριερ η εντατικοποίηση χτυπάει κόκκινα ενώ η προσωρινονητα που εκτοξεύει την εργασιακή ανασφάλεια είναι το νέο εργασιακό µοντέλο της πολυδιαφηµιζόµενης «ανάπτυξης». Στο χρυσοφόρο ελ ντοράντο των ταχυµεταφορών, η πενθήµερη οχτάωρη εργασία µε πλήρη δικαιώµατα αντικαθίσταται σταδιακά από «ενοικιαζόµενους» µε µηνιαίες συµβάσεις, από «κοµµατάδες», από ένα εργασιακό καθεστώς που συνεχώς επιδεινώνεται από τους εξαντλητικούς ρυθµούς της εντατικοποίησης, την εργοδοτική ασυδοσία και τα εργατικά «ατυχήµατα».
H συνέχεια του άρθρου