Πολύς ντόρος έγινε γύρω από την νοµοθετική ρύθµιση για τους διανοµείς, τους κούριερ και τους εξωτερικούς υπαλλήλους, δηλαδή τους επαγγελµατίες οδηγούς δικύκλου. Ο ντόρος συνεχίστηκε για µια εβδοµάδα. Kαι έπειτα ... η ανελέητη πραγµατικότητα της πιάτσας.
Οι θάνατοι έξι συναδέλφων τους τελευταίους δύο µήνες σε εργατικά «ατυχήµατα» και οι άγριοι ξυλοδαρµοί, τον Δεκέµβρη 2018, άλλων δύο συναδέλφων από τους εργοδότες τους, µε την συνοδεία ή µη µπράβων, σκιαγραφούν το πορτραίτο της εργασίας στην ταχυδιανοµή: Αναρίθµητες εργοδοτικές αυθαιρεσίες, πλήθος εργοδοτικών παραβάσεων, µπουνιές, κλοτσιές και θάνατος... Θέλοντας και µη οι συνθήκες εργασίας των ντελιβεράδων εµφανίστηκαν, για άλλη µια φορά στιγµιαία, στην επικαιρότητα. Δακρύβρεχτα ρεπορτάζ, επερωτήσεις βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη! «µε διανοµείς» είναι ακόµη µερικές στιγµές επικαιρότητας που «απολαµβάνει», κατά καιρούς, ο κλάδος της ταχυδιανοµής. Και όλοι αυτοί οι πολιτικοί δηµαγωγοί γνωρίζουν πολύ καλά πώς να «χαϊδεύουν αυτιά»: µε µια φωνή αγανακτισµένοι λένε πως πρέπει να «µπει µια τάξη», να γίνουν οι συνθήκες ανθρώπινες, να εφαρµοστεί ο νόµος µπλαµπλαµπλαµπλα... Η εγκύκλιος ήρθε αλλά η «τάξη» που είναι οεο;