Η κοινωνική συνθήκη που βιώνουμε μπορεί χαρακτηριστικά να περιγράφει με το ρητό «κάθε πέρυσι και καλύτερα». Ο βασικός μισθός είναι από τους χαμηλότερους στην ΕΕ των 27. Η διόγκωση της αδήλωτης και υποδηλωμένης εργασίας νομιμοποιείται από το κράτος. Η ανεργία χτυπάει διψήφια νούμερα. Η αχαλίνωτη ακρίβεια σε όλα τα βασικά είδη, στα ενοίκια και…
Our identity and why we keep up the struggle
The base union for bike and motorcycle workers (S.V.E.O.D) was established in the spring of 2007. Any employee who uses a bike or motorbike for their job (couriers/delivery/ outside workers) can become a member of S.V.E.O.D. Through the union we struggle to improve our working conditions and our lives in general. Since we all share…
Εγκύκλιος υπουργείου και απεργία: Πέμπτη 11 Απρίλη 2019
Πολύς ντόρος έγινε γύρω από την νοµοθετική ρύθµιση για τους διανοµείς, τους κούριερ και τους εξωτερικούς υπαλλήλους, δηλαδή τους επαγγελµατίες οδηγούς δικύκλου. Ο ντόρος συνεχίστηκε για µια εβδοµάδα. Kαι έπειτα … η ανελέητη πραγµατικότητα της πιάτσας. Οι θάνατοι έξι συναδέλφων τους τελευταίους δύο µήνες σε εργατικά «ατυχήµατα» και οι άγριοι ξυλοδαρµοί, τον Δεκέµβρη 2018, άλλων…
Απο τις γαλέρες των ταχυφαγείων, στις γαλέρες των ταχυμεταφορών
Δεν είναι µόνο στην ταχυδιανοµή / ταχυεστίαση που πέφτουν κορµιά. Και στις εταιρείες κούριερ η εντατικοποίηση χτυπάει κόκκινα ενώ η προσωρινονητα που εκτοξεύει την εργασιακή ανασφάλεια είναι το νέο εργασιακό µοντέλο της πολυδιαφηµιζόµενης «ανάπτυξης». Στο χρυσοφόρο ελ ντοράντο των ταχυµεταφορών, η πενθήµερη οχτάωρη εργασία µε πλήρη δικαιώµατα αντικαθίσταται σταδιακά από «ενοικιαζόµενους» µε µηνιαίες συµβάσεις, από…